دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک های روز

متن آهنگ معین به نام دلم تنگته

 


با حس عجیبی با حال غریبی دلم تنگته
پر از عشق و عادت بدون حسادت دلم تنگته
گله بی گلایه بدون كنایه دلم تنگته
پر از فكر رنگی یه جور قشنگی دلم تنگته

تو جایی كه هیشكی واسه هیشكی نیست و همه دل پریشن
دلم تنگ تنگه واسه خاطراتت كه كهنه نمیشن
دلم تنگ تنگه برای یه لحظه كنار تو بودن
یه شب شد هزار شب كه خاموش و خوابن چراغای روشن


من دل شكسته با این فكر خسته دلم تنگته
با چشمای نمناك تر و ابری و پاك دلم تنگته
ببین كه چه ساده بدون اراده دلم تنگته
مث این ترانه چقدر عاشقانه دلم تنگته
دلم تنگته

یه شب شد هزار شب كه دل غنچه ی ما قرار بوده وا شه
تو نیستی كه دنیا به سازم نرقصه به كامم نباشه
چقدر منتظر شم كه شاید از این عشق سراغی بگیری
كجا كی كدوم روز منو با تمام دلت می پذیری

من دل شكسته با این فكر خسته دلم تنگته
با چشمای نمناك تر و ابری و پاك دلم تنگته
ببین كه چه ساده بدون اراده دلم تنگته
مث این ترانه چقدر عاشقانه دلم تنگته

دلم تنگته

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Mehdi ׀ تاریخ: شنبه 10 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , muzik-download.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
muzik-download.loxblog.com